Specjalista ds. zaopatrzenia - praca hybrydowa

Kontakt

Dla naszego klienta działającego w obszarze handlu detalicznego artykułami elektronicznymi poszukujemy kandydata z doświadczeniem w branży RETAIL. Do aplikowania zapraszamy kandydatów, którzy są otwarci na pracę w modelu hybrydowym w Warszawie w okolicy Dworca Zachodniego.
Specjalista ds. zaopatrzenia - praca hybrydowa
Link do aplikowania: https://www.feelcomfort.pl/job/specjalista-ds-zaopatrzenia-warszawa-dworzec-zachodni-praca-hybrydowa/

ZADANIA:
• Współpraca z dostawcami i koordynowanie zwrotów zapasów towaru
• Wprowadzanie produktów do systemu wewnętrznego (produktami są sprzęty elektroniczne, sprzęt RTV i AGD)
• Monitorowanie i kontrolowanie zgodności towaru w systemie
• Korygowanie opisów towarów.

DODATKOWE INFORMACJE:
• Praca ma charakter biurowy
• Nie wymaga dźwigania i kontaktu z produktami
• Na tym stanowisku poradzi sobie osoba, która zna specyfikę i dynamikę pracy w branży RETAIL
• Nie ma możliwości pracy całkowicie w formie zdalnej.

WYMAGANIA:
• Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym i branżą RETAIL (minimum rok)
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
• Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny)
• Umiejętność pracy w dynamicznym zespole, dokładność, skrupulatność
• Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia.

OFERUJEMY:
• Umowa o pracę
• Wynagrodzenie: 4000-4500 brutto
• Opieka medyczna
• Ubezpieczenie grupowe
• Pakiet sportowy
• Praca w modelu hybrydowym
• Służbowy telefon, laptop
• Praca rozpoczynająca się w godzinach 7-9.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@feelcomfort.pl


‌ Warszawa ›› Komitetu Obrony Robotników 56

Data dodania: 28/10/2022

Specjalista ds. zaopatrzenia - praca hybrydowa

Wyślij e-mail

Możesz wysłać pliki z tym rozszerzeniem: txt, jpg, jpeg, png, zip, pdf, doc Maksymalny rozmiar pliku: 2 MB